Upoznajte Sašu Poldrugač

U trećem razgovoru na Ljudomatu razgovarala sam sa Sašom Poldrugač koja usluge virtualnog asistenta pruža iz Zagreba. Kako klijentima štedi vrijeme i novac, te zašto je svoj obrt odlučila nazvati Yantras, pročitajte u nastavku.

Tko je Saša Poldrugač? Predstavite nam se ukratko 🙂

Diplomirala sam na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer marketing. Tijekom dugogodišnjeg iskustva u privatnim firmama, razrađivala sam zanimanje virtualne asistencije. Tada je to postojalo u inozemstvu i činilo kao novo pamentno poslovanje. Drago mi je da je ove godine, kada sam pokrenula poduzetničku priču, postalo trend i u Hrvatskoj. Istina je – kada radiš ono što voliš, ni jedan dan na poslu nije posao.

Koliko dugo radite kao virtualni asistent i kako ste se odlučili na taj korak?

Kao virtualni asistent radim od ožujka 2020.g. Imam 14 godišnje iskustvo rada po privatnim firmama, kao tajnica, osobni asistent, voditeljica marketinga, odnosi sa krajnjim korisnicima, nabava, direktorica. Uz bilo koju od tih zaduženja, uvijek sam bila operativac, s naglaskom na snalaženje u novonastalim situacijama i sa vrlo malo vremena za odrađivanje određenog zadatka. Sve je trebalo biti brzo, efikasno i točno, a vodila sam više firmi odjednom.

Kao logičan nastavak je bio pokretanje ovog tipa poslovanja. Odlučila sam se za otvaranje paušalnog obrta iz razloga jednostavnosti poslovanja.

Svoj obrt ste nazvali Yantras. Koje je značenje tog imena?

Ime Yantras objedinjuje sve čime se bavim i u prijevodu znači tehnologija koja poboljšava život dodajući mu još neku dodatnu kvalitetu.

Virtualni asistenti vole reći da klijentima štede vrijeme i novac. Kako to konkretno postižete?

Smatram da je angažman virtualnog asistenta ekonomski optimalan odnos za obje strane, jer jedini trošak su korišteni sati za obavljanje posla.

Manje firme često nemaju HR odjel kada se pojavi potreba za novom osobom – niti vremena za selekciju prijava. Drago mi je da ćemo ovom prilikom profilirati (hvala Sanja! i Ljudomat) virtualne asistente, te ćemo biti dostupniji i transparentniji.

Svaki manji poduzetnik se nadje u situaciji da ima listu prioriteta, a nema kome delegirati. Ovo je potencijalan način da si oslobodi više vremena i posveti se pravovremeno razvoju poslovanja.  

Što najviše volite raditi? A što baš jako ne volite raditi?

Svaki posao volim raditi ukoliko imam dobar feedback od druge strane i jasan dogovor oko potreba zadatka. Na mojoj web stranici je popis poslova (administracija, poslovni planovi) koje radim iako se to nadograđuje iz dana u dan, kako stječem nova iskustva.

Kada radiš ono što voliš, ni jedan dan na poslu nije posao.

Radite li više s domaćim ili stranim klijentima? Znaju li hrvatski poduzetnici tko je virtualni asistent i što radi?

Momentalno radim sa domaćim klijentima, a otvorena sam za suradnju i sa stranim klijentima obzirom da sam radila u bilingualnom okruženju. Pojam virtualnog asistenta je sve više poznat poduzetnicima, iako im nije skroz jasan koncept, ali nakon objašnjenja, slijedi oduševljenje i dogovor oko suradnje.

Koje alate koristite svakodnevno u svom poslu i kako Vam izgleda jedan uobičajen radni dan?

Koristim tablice, podsjetnike, cloud-e kao što su Google i Dropbox po željama klijenta, za komunikaciju mail, Messenger, Whatsupp, Viber, Telegram, kao i Trello i neke druge aplikacije. Svaki radni dan mi izgleda drugačije, nekada u toku jutra odradim cijeli posao, nekada radim cijeli dan, ovisi o prioritetima i inspiraciji. 

Nedostaje li Vam klasično stalno zaposlenje i odlazak u ured?

Radim u kućnom uredu, a obzirom da sam i prije imala način rada na više radnih mjesta, ne nedostaje mi klasičan odlazak u ured. Mislim da je važan odnos prema poslu, a ne mjesto gdje se osoba nalazi u trenutku obavljanja posla. Razmišljam o proširenju poslovanja koje će definitivno rezultirati i uredskim prostorom.

Kome biste preporučili da postane virtualni asistent?

Posao virtualnog asistenta je za odgovorne i savjesne, a koji ne žele standardan dan u uredu od 8-16h. Ukoliko je osoba snalažljiva i dobra u određivanju prioriteta, kao i raspoređivanju obaveza, to bi svakako bio posao za nju.

Kako Vas klijenti najlakše mogu pronaći i što mogu očekivati kada je riječ o cijenama?

Klijenti mi se mogu javiti na mobitel (+385-97-71-88-108), e-mail (sasa[at]yantras.hr), a više informacija mogu pronaći i na web stranici https://yantras.hr te na društvenim mrežama kao što su FB i LinkedIn. Cijene se individualno dogovaraju, moguć je mjesečni paket i / ili godišnji ugovor gdje odobravam popust na usluge.