Virtualni asistent

Tko je virtualni asistent?

Virtualni asistent u Hrvatskoj još uvijek nije opće poznat pojam. Na pitanje Tko je virtualni asistent? domaći poduzetnici često nisu sigurni što odgovoriti. Ako i ponude odgovor, često će biti pogrešan.

Virtualni asistenti su stvarni ljudi koji pružaju svoje usluge na daljinu.

Definirati virtualnog asistenta nije jednostavno, jer ne rade svi isto, no ovo su neke od zajedničkih karakteristika virtualnih asistenata:

  • posluju na daljinu – pružaju svoje usluge na daljinu iz vlastitog ureda ili doma putem računala i telefona – zato virtualni
  • ne morate ih zaposliti – virtualni asistenti su samostalni, najčešće posluju putem svog obrta ili tvrtke
  • rade sa svojom opremom – ne morate ulagati u opremanje asistenta
  • rade po satu ili paušalno – možete dogovoriti suradnju po satu ili mjesečni paušal
  • rade razne stvari – ovisno o potrebama i vještinama, od administracije do financija, preko vođenja projekata, marketinga, prodaje, logistike i ljudskih resursa, virtualni asistenti pomažu tamo gdje trebate asistenta
  • fleksibilni su – prilagođavaju se potrebama klijenata

Za koga rade?

Najčešći klijenti virtualnih asistenata su vlasnici manjih tvrtki, samostalni poduzetnici, direktori, startupovi, obrti, udruge, prezaposleni manageri i drugi. To su svi oni kojima je potrebna pomoć, no ne u tolikom obimu da zaposle radnika na puno radno vrijeme.

Što rade virtualni asistenti?

Što će sve neki virtualni asistent raditi ovisi o potrebama klijenta, ali i vještinama samog virtualnog asistenta. Neki se virtualni asistenti specijaliziraju za marketing, neki su stručnjaci za vođenje projekata, neki za administraciju, a mnogi rade sve po malo.

Ovo su tek neke od usluga koje virtualni asistenti nude:

  • Priprema za knjigovodstvo i prateća administracija (URA, IRA, putni nalozi, razne evidencije i obrasci)
  • Planiranje i organizacija sastanaka, putovanja i raznih događanja
  • Izrada prezentacija i drugih dokumenata
  • Izrada raznih izvještaja i analiza
  • Pomoć pri zapošljavanju novih radnika
  • Administracija i vođenje projekata i timova
  • Poslovna komunikacija (email, društvene mreže, webshop)
  • Istraživanje tržišta
  • Obrada narudžbi
  • Pisanje i oblikovanje sadržaja za web i društvene mreže
  • Komunikacija na društvenim mrežama s klijentima i korisnička podrška
  • Prevođenje
  • Održavanje web stranica i web shopova
  • Obavljanje telefonskih poziva
  • Kupovina uredskog materijala i potrepština

Koje probleme rješavaju?

Poduzetnici u Hrvatskoj nisu svjesni da postoji rješenje za neke od problema s kojima se susreću u svakodnevnom poslovanju. Vjeruju da, sve dok ne steknu uvjete da nekoga zaposle, sav posao moraju obavljati sami. Muče se 😫. Rade poslove za koje nemaju vremena i koje često ne vole (hint: administracija), da bi se tek nakon njihova dovršetka mogli baviti onim što doista vole i zbog čega su pokrenuli svoj posao. Ne znaju da sve to može drugačije i bolje. Nisu svjesni da za dobar dio tih poslova mogu angažirati asistenta, i to virtualnog.

Ne morate sve sami.

Suradnjom s virtualnim asistentom poduzetnici dobivaju dragocjeno vrijeme ⏳ u kojemu se mogu posvetiti onom zbog čega su pokrenuli svoj posao. Poduzetnici dobiveno vrijeme mogu iskoristiti za daljnji razvoj i rast poduzeća 🚀 ili jednostavno mogu udahnuti malo zraka i vratiti energiju 😎 za daljnje poslovne poduhvate.


Go2human Hub